Happy days - Scrap The Girls blog challenge


A Scrap The Girsl oldalán a júniusi vázlat kihívás egy virágos, csipkés csoda. Naná, hogy megakadt rajta a szemem :)
Viszont bárhogy néztem nem jött rá az ihlet, így ilyenkor elkezdem forgatni, tükrözni a rajzot. 45 fokkal elfordítottam, így már tetszett a dolog!
A My Mind's Eye szépséges papírját használtam az oldalhoz és a szedresi scrap táborban készült fotót. Nem vagyok éppen a sárga szín kedvelője, mégis nagyon szeretek vele dolgozni. Vidám, meleg, nyárias szín. A papíron a virág is sárga színű és a fotón a pulóverem is narancsságra, a nap is ragyogóan sütött, így maradt a sárga szín a domináns.
Sok-sok virágos vágókésem van a Sizzix-emhez, én nagyon szeretek magamnak festegetni, hajtogatni is virágokat. Nagyrészt ezeket használtam fel a díszítéshez.
A háttérhez egy maszkot készítettem, hogy a bélyegzés pontosan kör alakban rajzolódjon ki. A kontúrvonalat körbepöttyöztem Pearl Pen-nel és pici pillangós és virágos bélyegzővel tettem még hangsúlyosabbá.
Halvány barna írásvetítő fóliából vágtam ágacskákat és ez is lett a fotó körül a keret, ezzel egy kicsit az erdő hangulatát akartam visszahozni.

Remélem tetszett az oldal és legközelebb is velem tartasz :)

A kihívás linkje:

https://www.instagram.com/p/BUxlWi5ABdG/?taken-by=scrapthegirls

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések